Antalya Lara'daki otelde yaşanan "milliyet farkı" skandalında yeni gelişme! Limak'tan açıklama geldi

Antalya Lara'daki otelde yaşanan "milliyet farkı" skandalında yeni gelişme! Limak'tan açıklama geldi

Antalya Lara'daki Limak'a ait bir otelde yaşanan ve ayrımcılık içeren olay hakkında yeni bir gelişme yaşandı. Limak'tan açıklama geldi.

Antalya Lara'daki Limak Holding'e ait otelde konaklamak isteyen Çağlayan Aşkın'dan Türk vatandaşı olduğu için 120 euro "milliyet farkı ücreti" tahsil edildi. Türkiye'deki otelde böyle bir ayrımcılık yapılması büyük tepki toplarken Limak'tan açıklama geldi.

1287006-1491533429.jpg

"ÖZÜR DİLİYORUZ"

Milliyet farkı adı altında Türk turistten ödeme alan Limak Lara Hotel'den "özür" açıklaması geldi. Otelin açıklaması şöyle:

"Bugün medyada yer alan Limak Lara Hotel ile ilgili bir haber nedeniyle açıklama ihtiyacı doğmuştur. Hepimizi derinden üzen, teyit edilmemiş bilgilere dayalı içeriklerle ilgili kamuoyunu bilgilendirmek istiyoruz.

Öncelikle yanlış anlaşılmalara sebep olan "milliyet farkı" ifadesi nedeniyle kamuoyundan samimiyetle özür diliyoruz. Amacını aşan bu ifadenin dikkatsizlik nedeniyle ve hassasiyetler öngörülemeden kullanılması hepimizi üzmüştür

Otelin açıklaması şöyle devam etti:

"Habere konu olan yanıltıcı rezervasyon 14 Nisan 2024 tarihinde İngiltere üzerinden bir web sitesinden Türkiye’den iki kişi adına yapılmıştır. Misafirlerimiz otele geldiklerinde bir kişinin Romanya vatandaşı olduğu, rezervasyonun Türkiye’den yapılmış gibi gösterildiği, yanlış bilgi beyan edildiği anlaşılmıştır.

Bunun üzerine fiyat farkı oluştuğu misafirlerimize aktarılmıştır. Bölgesel ve dönemsel kampanyalar nedeniyle bu tür fiyat farklılıkları oluşabilmektedir.

Konu bu nedenle ortaya çıkan fiyat farkı iken tutarın ‘milliyet farklı’ olarak yansıtılması olayın kapsamını değiştirmiştir. Yanlış anlaşılan ifade nedeniyle en içten özürlerimizi tekrarlıyoruz, konuyu kamuoyunun takdirine sunuyoruz."

gmqryfsxkaagtdc.jpg