Mersin yolu izlenimleri

Bir işimizi halletmek amacıyla bu hafta Mersin'e gelme kararı aldık. Bu süreçte imkanımız olursa İstanbul'un zorlu yaşam koşulları ve trafiğinden de kaçmış olacaktık. Bu özel bir iş biraz da tatil olacağı için ailemin komforunu sağlamak bu sefer benim görevimdi. İki önemli ihtiyacımız uçak biletleri ve transfer hizmetleriydi. Transferi birkaç farklı yöntemi düşündükten sonra back-up asistans hizmeti üzerinden gerçekleştirme kararı aldık. Uçak biletlerimizi ise THY sitesi üzerinden almaya çalıştık. Bu konuda gerçekten çok bilgili bir arkadaşım Honeywell'in CEO'sunu aradım. THY'nin özellikle ödül mil üzerinden web'den alışverişlerinde standart girişte göremediğim başlıklara nasıl ulaşacağımı gösterdi. Web sisteminde özellikle mile ile bilet alımında ben bir de başka bir sorun yaşadım. Bebeğimize sistem üzerinden ek bilet alamıyorduk. İşin komiği bunu telefonla aradığımda da gerçekleştiremedim. Ancak havalanına gittiğimizde bu bileti alabileceğimizi öğrendim.

Biletlerimiz business olduğu için direk CIP salonuna gidecek olsam da, kullandığım Avea Prime hattımın geçenlerde elime geçen kitapçığında Launge kullanımı olduğunu görmüştüm. Ben Avea'da Prime eşim ise Turkcell'de Platinum olmasına rağmen hiçbir ekstra hizmetini kullanmadığımızı, araçlarımızı bile parasız otopark hizmetiyle kullanmadığımızı hatırladım.

Avea'yı hizmeti kullanma hakkım olup olmadığını anlamak alanda problem yaşamamak için aradım. Çeşitli vesilelerle şimdiye kadar launge'ları kullanmıştım. Genelde çat kapı gitmiş sorunsuz girmiştim. Hatta enson İngiltere seyehatimde İşbankası launge'u denk geldiği için girmiştim. Ancak avea'da böyle bir rahatımız meğer yokmuş.

Telefonuma cevap veren hanım bir sms ile başvurmam gerektiğini gelen SMS'i çağrı merkezine bildirmem gerektiğini söyledi. Gün içinde SMS'i ylladım bir şifre geldi. Çağrı merkezine iletmek için aradığımda açan kişi hizmetten yararlanmak için 24 saat önce aramam gerektiğini, sabah konuştuğum hanımın başka departmanda olduğunu söyledi. Çok şaşırdım, zira ben herzamanki tuşlamayı yapmıştım, karşıdakinin aveanın başka departmannda olduğunu nereden bilebilirdim. 24 saat konusunda ise hiçbir yerde bir açıklama yoktu. Telefondaki kişiye kitapçıkdaki metni baştan sona okumak zorunda kaldım.
Neyse sonuçta Avea'nın Launge hizmetinin, özellikle ailecek gidilecek rahat bir seyahat için fazla riskli olduğuna kanaat getirip THY CIP'yi kullanma kararı aldık. Tabii yolumuz ne yazık ki bunla bitmiyor. Mersin gibi bir sanayi şehrinde hala havalimanı yok. Adana'dan saatler süren bir yolla ulaşabiliyoruz. Bunu da Mersin'li yöneticilere bir kere daha duyurmak istiyorum.

Önceki ve Sonraki Yazılar